FANDOM

Denny Cornman (gerçek ad: Denny Andrew Cornman), Blackwerry Polis Departmanı'nın şefidir.
Pizap.com14213326509051

ProfilEdit

Denny, kahverengi gözlü , siyah şaçlı 30'lu yaşlarda bir adamdır. Bir güneş gözlüğü takıyordur. Bir polis ünlüforması giyer. Polis rozeti takar.

Criminal Case'de YaşadıklarıEdit

Günahlıların Ölmesi Gerekir!'de cesetten tiksinmiş ve kusmuştur. 

İtil, Boğul, Öl'de Denny havuzda yüzerken boğulan biri olduğunu fark etmiştir. Ve havuzdakileri uyarmıştır.

Ölüme Bir Adım Daha'da ceseti asit torbasından çıkarmayı başarmıştır. Ve kemikleri tutarken iğrenmiştir.

Yansıma Üzerine'de bir tatile gitmiştir.

Buzlar İçinde Kaldı'da Oyunbozan`ın Kurbanı ve Yansıma Üzerine cinayetlerinin azmetiricisi olduğu için tutuklanmıştır. Ama intahar etmiştir.

Son Bir İstek'te intaharın aslında bir şaka olduğunu ve cinayetlerin azmetiricisi olmadığı öğrenilmiştir.

Vaka RölüEdit

Denny, Oyunbozan'ın Kurbanı ve Yansıma Üzerine vakalarının azmetiricisi değildir. Bu Adam Bentley'le yaptığı bir şakadır.

Son Bir İstekEdit

Ekip, Denny'e nasıl hayatta kaldığını sormuştur. Denny bu bir ilizyon olduğunu gülerek söylemiştir.Ama rozetinin kırılmasından da hiç memmun kalmamıştır.

Ek şoruşturmada bulunan tabanca 30 yıl önce hapse mahküm edilen Brett Thopmson'un el konunan silahı olduğu için hemen geri almıştır. Çünkü yeniden kullanmaması gerekti.

Bomba Patlıyor!Edit

Gizli biri Denny'e tehdit notu yazmıştır. Denny tehditin bombayla olucağını ve Mikhail Ramis'in haklı olduğunu söylemiştir.

Polisin Kanlı ElleriEdit

Vaka başında ekip Denny'nin şapkasını bulmuş ve Denny şüpheliler arasına girmiştir. Denny o gün metroda nöbet tuttuğunu ve şapkasını düşürmüş olabiliceğini söylemiştir.

GaleriEdit